Jumppa-aakkoset

ANV-mix

Monipuolinen treeni, jonka sisältö vaihtuu neljän viikon välein ohjaajan mukaan. Treenin sisältö ilmoitetaan myöhemmin kotisivuilla. Tunti sopii kaikille, sillä harjoitus on aina sovitettavissa oman tason mukaiseksi.

PUMP

Tehokasta lihakuntoharjoittelua, jossa hyödynnetään levytankoa, -painoja sekä omaa kehoa. Käytettävät painot  voi itse valita, joten jokainen harjoittelee omalla kuntotasollaan. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat tehdä tunnissa tehokkaan koko kehon treenin.

Intensiteetti: keskiraskas

ABS&BOOTY

Tunnilla tehdään vatsaan, reisiin ja pakaroihin kohdistuvia lihaskuntoliikkeitä. Tunti sisältää myös sykettä nostavia osuuksia, joiden tavoitteena on lisätä räjähtävyyttä ja nopeutta.

Intensiteetti: keskiraskas/raskas

CARDIO

Askellustunti, jolla kohotat sykettä ja parannat kestävyyskuntoa. Liikkeet tehdään musiikin tahtiin. Tunnilla saat hien pintaan yksinkertaisten, mutta tehokkaiden liikkeiden avulla. Tunnin lopussa on lyhyt lihaskunto-osuus.

Koreografinen taso: helppo/keskivaikea

Intensiteetti:keskiraskas

 

Yhteistyökumppanimme

Urheiluaalto

Muista hyödyntää:

  • ANV: n jäsenkorttia vilauttamalla saat kaikista normaalihintaisista tuotteista 10% alennuksen.

 

Ajankohtaista